Tuesday, October 5, 2010

open house rumah saye.. =)

hye2 mr. bloggie..

huh, ni nak story ckit psl las saturday,
i bwat open house, thn invite all my classmate
n my ex student kat jb..
tp las2 yg dpt dtg 10 org je..
"hampeh tul korng ni an.. las2 minit byk lak keje korng"
waaa.... sedey ar.. smpi banjir da aku nanges.. huhu.. =P

tp tape ar.. mereke2 ni pun da ckup menggamatkan suasene..
mcm2 jadi dat day.. hehhe... ngan kete chot ag yg sangkut.
de event free kot kat umah aku tu..
"sampai stu kampung kua tgk.. hahha.."
thanks chot memeriahkan suasane.."

ok STOP!!..
di sini sy ingin mengucapkan..
slam trime kasih kepade sume yg sudi hadir..
x lpe juge kepade mereka yg x abes2 menganjing sy..
"sebabnye aku slah ckp harge tol kat umah aku.. hish, malu je an hahaha.."
disini sy ingin menegaskan.. kalau ikut federal highway, harge tol ialah:
RM1.10
RM0.50
RM1.00
RM0.90
da puas ati?? hahaha...
padahal malu da tahap gaban da ni..
knape gaban ek?? huh?? papelah an...

kla.. mau titoq da.. papai ye sume..
enjoy dis pic.. =)

P/S : dahla yer.. cukup la gelakkan sy psl masalah tol tu ogeyh!!! =)
cek da tebai muka da ni..

kami.. =)

jazli hazwan

aku pun nak gak,
event pic ni aku napak gemok hahaha..

putera azfar

zariq n fadh

posing dlu, kete chot lmbat sgt.. =)

bukan men layan ag kau jazz.. =)

the hotties.. hahaha..

oppss.. de zariq lak..

the jejake of BM2203L

2 comments: